En trött Noomi

Jaha, då var det ett tag sen igen. Har vart så trött dom senaste dagarna så jag har inte haft nån ork att skriva. Jag har inte fått sova rikitgt sen jag jobbade natt mellan torsdan och fredan förra veckan. Alla små tillfällen jag får så försöker jag sova. Lunchrasten på jobbet och i bussen till och från jobbet. Igårmorse när jag körde till jobbet så var jag så trött att jag kände att jag fick mer eller mindre panik av tanken på att jag inte skulle få sova ut morgonen efter heller. Imorse såg jag fram emot en halvtimmes sömn i bussen på väg till jobbet. Men bakom mej satt det en tant som sov sött och SNARKADE jättehögt! Jag kunde inte sova en blund... När vi började närma oss Söderhamn så vaknade hon och därmed slutade snarkningarna och jag somnade istället vilket bidrog till att jag vaknade precis när bussen stannade på min hållplats. Tur att nån annan skulle av där annars hade jag fortsatt åka vidare, sovandes och helt ovetande.
Men imorgon får jag sova nån timme mer. Hallelujah! :) Ska på föreläsning med jobbet, men innan det måste jag sitta och lägga schema i december.


I lördags åkte jag och Andreas till min familj i Edsbyn eftersom Rebecka och Alfred var där och hälsade på. Det var 3 månader sen Andreas såg Alfred så han tyckte att han hade blivit stor. Den lilla sötnosen har lärt sej prata jättemycket och han kan till och med räkna lite, fast jag tror inte att han vet riktigt vad det innebär. Men han säger "1, 2, 3, 4, 5..." :)

        

    


Ikväll hade jag tänkt åka på gymmet tillsammans med Sussi och köra ett Corepass, men när jag skulle ringa och boka så var det fullt :/ Istället kommer jag bara sitta här hemma och dega... usch, jag borde röra på mej! Nån nytta ska jag i alla fall göra, diska och dammsuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0