Världsmästare på att snooza

Igårkväll innan jag la mej ställde jag klockan på halv 9. Tänkte att det skulle vara skönt att komma upp i rimlig tid nån gång trots att man inte ska upp till jobbet. Men tror ni att jag kom upp halv 9? Nepp! Jag låg och snoozade och ställde om klockan i en och en halv timme :P Det ÄR ju så skönt att snooza på morgonen! Fast man får ju ingen bra sömn av att göra de eftersom man blir väckt var 9:onde minut. Så egentligen skulle jag kunna kliva upp halv 9 och ha fått lika bra sömn ändå.

Det ska jag tänka på imorgonbitti ;P


Igår skrev jag ju ett inlägg om att jag har svårt att plannera mina dagar pga mitt jobb. Igår var en typisk dag...
Klockan började närma sej 2 och jag trodde ju inte att dom skulle ringa och vilja att jag skulle jobba kvällen för om man jobbar kväll så börjar man alltid kl 2. Så jag ställde in mej på att inte jobba och satte igång en tvättmaskin, tänkte börja diska och se ta en lång promenad. Plötsligt ringer telefonen, det var från mitt jobb. Dom undrade om jag kunde komma och jobba kväll eftersom dom behövde extra hjälp på en avdelning. Så det var bara att släppa allt, göra mej iordning, fixa nån slags mat att äta under kvällen, tanka bilen och köra iväg mot Söderhamn. Men jag tjänade ju i ala fall ihop lite mer timmar :)

Idag ska jag inte jobba även om dom ringer. För i eftermiddag ska jag åka till familjen i Edsbyn och äta och träffa Sara och Niklas en sista gång innna dom åker hem till Göteborg igen.


Nu ska jag äta brunch och sen göra ett nytt försök med att tag tag i disken.
 

Bjuder på en bild från sommaren 2007.
Andreas är nyvaken och en pigg Alfred har klättrat upp i sängen med honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0