Vart tog varmvattnet vägen?

Igår innan jag skulle till jobbet tänkte jag ta en varm och skön dusch. Stog och spolade och spolade och spolade en massa vatten, men det kom aldrig nåt varmt vatten. Det var helt slut! Jag kollade mej i spegeln och insåg att jag var tvungen att tvätta håret i alla fall. Så där stog jag, lutad över badkaret och tvättade mitt hår i ISKALLT vatten. Det riktigt isade i hårbotten! Var inge vidare trevligt kan jag lova. Men nu är vårat varmvatten tillbaka som tur är :)


När jag hade kommit hem från
jobbet igår så kröp jag upp i soffan i väntan på att Andreas skulle komma hem från bortamatchen i Falun. Nån gång efter 11 skickade han ett sms om att det var segerfest hos Sussi och Niklas när dom kom hem och att jag hade 25 minuter på mej att göra mej iordning. Jag flög upp ur soffan, rotade efter kläder i garderoben, sminkade om mej och fixade håret. Strax efter 12 befann vi oss på Ren där festen hölls. En spontan, trevlig och rolig kväll :) Inte förrän efter kl 5 imorse åke jag och Andreas hem. Behöver jag nämna att man är en aning trött idag?

Jag och Sussi                      Tv-spelsgrabbarna             Jeppe och Danne
         

    


Imorgon känner jag väldigt starkt för att åka till Gävle och shoppa. Har hittat ett par skor jag vill ha, en handväska och lite annat smått och gott :) Vid 3 tiden är vi bjudna till Andreas mormor och morfar på mat. Andreas morfar är jätteduktig på att laga mat, god mat!
Nu är jag sugen på chips, grönsaker och dipp. Ska snart jaga upp min sambo ur soffan så att vi kan ta en promenad till ICA och inhandla lite godsaker till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0