2 bra dagar!

Jag kom hem för några timmar sen från Stockholm. Har haft det jätteroligt! :) 
Tisdagen började med studiebesök på flera olika boenden i Östhammar vilket var både givande och intessant. Sen fortsatte vi mot Stockholm. Checkade in på hotellet vid 4 tiden, lämnade väskorna på rummen och gick en sväng på stan, kom tillbaka till hotellet och gjorde oss iordning för en toppenkväll.
Kl halv 7 befann vi oss på Golden Hits där vi fick ett av de bästa borden som var alldeles nedanför scenen. Den underbart goda maten serverades och showen började :) Vi åt och drack och alla var på bra humör. När showen var slut så blev det disco på scenen. Jag vart mer eller mindre tvingad att bugga med en karl... jag som inte ens kan bugga!! Jag flög omkring som en vante på dansgolvet och hoppades att låten skulla vara slut så snart som möjligt. Men en sak är säker och det är att det var evigheter sen jag hade så roligt när jag har vart ut :) Vi var kvar på Golden Hits ända tills dom tände lysena och sa att vi var tvugna att gå hem för att dom skulle stänga.



Imorse ringde klockan kvart i 8. (var mer eller mindre död då) Klev upp, åt frukost, packade och begav oss ut på stan för shopping. Inte en enda sak handlade jag, eftersom jag shoppade i måndags så tyckte jag att det fick räcka. Halv 2 gick bussen hem mot Södehamn igen.
Jag har haft två riktigt bra dagar i Stockholm! Det här gö vi om :)



Bilder kommer när Emma har skickat dom till mej...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Golden hits är ett grymt ställe! Vi var där förra året också.. Lite bilder vill vi se ; )

2008-10-23 @ 11:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0