3 dagars ledigt

Äntligen är jag ledig i 3 hela dagar från och med nu! När hände det sist kan man ju undra? Och vad ska jag hitta på tro? Jo, i eftermiddag ska jag skriva klart min jobbansökan. Ska nämligen söka jobb på mitt jobb. Det där lät konstigt, men dom ska anställa mer folk på mitt jobb och då tyckte min chef att jag skulle söka, vilket jag självklart gör :) Håller tummarna för att jag får det! Det skulle vara så skönt med ett fast jobb så att man slipper vara timvikarie.
Imorgon blir det ett litet kalas här hemma eftersom jag fyller år. Ingen speciellt direkt, ska äta lite mat och umgås med min familj. På måndag eller tisdag blir det förhoppningsvis shopping i Gävle och så kommer Andreas familj till oss på lite kalas på tisdagkväll. Sen börjar arbetet igen på onsdag.



Jag har ett stort frågetecken i mitt huvud. Vad ska man klä ut sej till på Halloween?! Jag funderar kanske på att vara polis. Men jag vet inte... Åh, min beslutsångest styr mej helt och hållet ibland! Aja, förr eller senare kommer jag väl fram till nåt. Det är ju några veckor kvar i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Malin

polis tycker jag låter skit bra Noomi ;)

2008-10-11 @ 18:10:31
URL: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0