A good day

Idag har det vart en bra dag. Jag började med en jätteskön promenad runt Björktjärnatjärn. Jag riktigt njöt av att ha solstrålarna i ansiktet och av att dra in den friska höstluften i lungorna. Tror att jag gick med ett leende på läpparna hela tiden. Pricken över i:et var när jag mötte en gullig gammal farbror som hejade glatt på mej och jag hejade glatt tillbaka :)
När jag kom hem diskade jag, vikte tvätt och plockade undan lite. Vid fyra tiden kom Andreas hem och vi åkte till ICA för att inhaldla lite till kvällen. Som jag nämnde tidigare så kom Andreas familj hit på kalas. Vi åt varma mackor och kladdkaka till efterrätt, smaskigt! Väldigt trevlig kväll :) Jag fick ett Noni shampo och Noni balsam, pengar och ett presentkort på behandling hos svärmor. Hon läste mitt inlägg om min ryggvärk och gav mej ett presentkort så att jag kan gå till henne och få behandling för ryggen, fiffigt tänkt av henne :) 


 

Nu ska jag ta ett äpple
och kolla lite på tv innan jag går och lägger mej. Imorgon jobbar jag mellan 07.00-15.00. På kvällen ska jag på sminkparty hos Andreas mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0