Besvikelse

Just nu är jag inte på det bästa humöret. Hämtade nämligen ut mina kläder som jag ska ha på halloween på posten idag. Tänkte vara en sjöman fast i kvinnlig form. Provade kläderna direkt när jag kom hem... Klänningen var alldeles för kort, halva rumpan syns ju! Och inte blev det bra om jag hade leggings under heller. Sen var det nå metallband i den som petade rakt ut när jag satt ner. En riktigt besvikelse ver det! Vad ska jag nu vara på halloween?! Alla mina vänner ska ju klä ut sej till nåt och jag kommer inte hinna hitta nåt annat att ha. I värsta fall så får jag väl strunta i att klä ut mej. Fast det känns inge roligt det heller nu när man var inställd på det här. Aja, festa och ha roligt ska jag i alla fall :)


Idag har jag varit på behandling
hos Andreas mamma igen. Ryggen är mycket bättre! Sen åt vi lunch tillsammans eftersom hon hade lite tid innan hon hade nästa behandling :) Vi åt på Roy's, mysigt litet ställe. För mej blev det kyklingtoast med curry, väldigt gott!
Sen gick jag en sväng på stan för att hämta ut mina skor som jag lämnde in hos skomakaren förra veckan och så köpte ett nytt läppglans och en baskerliknande mössa på Åhlens.


 

Min nya mössa

Ikväll ska jag och Andreas ut och äta på Spicy Cow. Älsklingens favorit restaurang :)


Kommentarer
Postat av: Malin

äsch Noomi nått kommer du på! du vet ju att det är utklädningstvång på festen ;)

jajemen det är en skräckfilm :p

2008-10-29 @ 16:51:40
URL: http://suckanelf.blogg.se/
Postat av: vilma

En häxa funkar alltid :D haha.. men faktiskt, kläder och smink som passar till att vara häxa hittar man nästan alltid :O :)

2008-10-29 @ 20:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0