Ibland lever jag upp till min hårfärg

I lördags var jag och Andreas på fest i Alfta tillsammans med lite folk från hans hokeylag. Vi hade en riktigt trevlig kväll :)
I alla fall så levde jag verkligen upp till min hårfärg under kvällen...
Jag och Sussi satt i soffan och pratade samtidigt som en reklam med Felix Herngren dök upp på tv:n. Sussi säger nåt om Dan Bäckman, att hon tycker att han är rolig. Plötsligt utbrister jag: "Men du... Jag har jättesvårt att se skilnad på Felix Herngren och Dan Bäckman!" Sussi kollar på mej konstigt och säger lite försiktigt: "Ja fast... det är ju samma person." Då trillade poletten ner för Noomi och jag säger: "Oj, just ja!" Iblan tänker jag inte längre än vad näsan räcker :P



Ni får ursäkta för dålig uppdatering. Men jag jobbar en hel del just nu, 8 dagar i rad :/ Varav en av dagar jobbar jag 15 timmar i streck. Nästa gång jag är ledig är på fredag.
Nu ska jag slita mej från datorn och alla bloggar. Om lite drygt en timme måste jag åka till jobbet, så dags att hoppa in i duschen.


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA:) Jag blir ju faktiskt inte förvånad Noomi:))

2008-10-06 @ 11:57:50
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej syrran!



Jag är ledsen att inte kollat in din blogg den sista tiden, men jag är bara trött trött och åter trött hela tiden vilket betyder att jag bara gör det viktigaste hemma.

Men nu har jag varit in och kollat vad som hänt den sista tiden!



Ha det gott!



Kram Rebecka

2008-10-06 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0