Ingen afrodans

Idag efter jobbet skulle jag egentligen ha gått på Sofias Afrodanskurs som startar ikväll. Men tyvärr så känns det som att jag är på väg att bli förkyld och då kanske det inte är så bra att träna. Nästa torsdag ska jag gå. Roligt att prova nåt nytt, en täning där man hoppar, skuttar och skakar på rumpan :P Usch, känner mej lite taskig mot Sofia för att jag inte kommer ikväll när hon startar igång men jag vill inte bre på mina förkylningssyptom och bli sjuk nu när jag äntligen är lite ledig från jobbet.


Japp, som sagt så är jag ledig en del nu. Känns otroligt skönt! Jag är ledig imorgon, jobbar kort dag på lördag och ledig söndag, måndag och tisdag. På söndag fyller jag år, 21 år. Vad gammal jag börjar bli! Det var bara för nån dag sen jag insåg att jag snart fyller år. Jag hade nog lika gärna kunna glömt bort det om ingen hade påmint mej :P Men det är ju så när man blir äldre, man är inte helt uppspelt över att man fyller år. Man räknar inte direkt ner dagarna längre. Och den ständiga frågan lyder: "Vad önskar du dej?" Jag har alltid lika svårt att komma på vad jag vill ha. En sak önskar jag mej och det är hälsingeringen i guld. Annars skulle pengar till nya höst och vinterkläder inte sitta helt fel. Måste bla. köpa en ny jacka till vintern och rejäla skor.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill också skaka roooompa ;D

Får man hänga med? ;)

Hoppas allt är bra!?

Kraam

2008-10-09 @ 17:49:13
Postat av: vilma

AFRODANS ÄR SKIT KUL :D:D:D

2008-10-09 @ 18:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0