Krattat löv

Idag har jag gjort en god gärning! Åkte till min kära familj i Edsbyn och hjälpte dom att kratta löv på tomten. Men tyvärr orkade jag inte kratta hela tomten, den är ju ändå rätt stor och så började jag frysa, fryslort som jag är :P
Sen bjöd min mamma mej på mat, kykling och ris. När jag skulle åka hem så hade det blivit kallgrader ute och regnet som kom innan hade fryst på. Så jag var lite fundersam om jag skulle våga köra hem med sommardäck. Har blivit lite feg för sånt där sen jag körde av vägen i vintras. Men som tur var så gick det bra, kände inte ens att det var halt ute.


Nu börjar jag bli hungrig igen, trots att jag åt innan jag åkte från Edsbyn. Väntar tills Andreas kommer hem och hör med honom om han är sugen på mat. Sen ska jag smöra för att få lite ryggmassage. Blev rätt trött i ryggen av allt krattande ;P

Foto: Lillebror Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0