Mary Kay party

Jag har precis komit hem från Arbrå och Mary Kay partyt som svärmor Mia hade bjudit mej till. Vi fick prova en massa saker som var bra för hyn, händer och läppar. Så nu känner jag mej som en ny människa :P Tänkte egentligen inte köpa nåt utan bara "titta" men det är lättare sagt än gjort... Jag köpte lite produkter för mina torra händer och spruckna nagelband, Silkes Händer hette det. Bestod av nån slags salva som man skulle massera in i händerna, en peeling som man skulle messara in efter salvan och sedan tvätta av allt, sen var det en handcreme som man avslutade med. Och händerna blev verkligen silkes lena! 
             
                                 En snygg påse fick jag också!
          


Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jobbade till kl 15 idag, åkte hem och latade mej lite innan jag stack till Arbrå.
Nu ska jag äta lite kvällsfika och sen lägga mej.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh jag har oxå nyss börjat med Mary Key...de är grymt bra grejer måste jag säga. Jag har nyss köpt min först sminkbox som man kan fylla på med olika saker och är jätte nöjd. Lite dyrt men kanon grejer:)

Ha de bra

2008-10-16 @ 10:28:34
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0