Regn, regn, regn

Jaha, då var det slut på det fina och soliga vädret. Idag är det andra dagen det regnar. Fast det gör mej inte så mycket, inte idag i alla fall. Jag har vart inne större delen av dagen och städat lägenheten. Kan ju inte direkt skryta om att vårat filter i köksfläkten var rent, diskvattnet blev alldeles brunsvart när jag la i det. Men nu är det ret och fräscht igen!
Jag gjorde en paus i städningen på eftermiddan och åkte ner på stan och inhandlade en väska, rakgel och en foundation. Kilade också in en sväng på Crispin och provade ett par vita Converse, vill verkligen ha dom!
 
Väskan



Onsdagkvällar är mina tv-kvällar. Sjukhuset, Top Model (final ikväll), Idol, Oskyldigt dömd och Efterlyst. Det värsta är att jag måste sitta och zappa en del mellan 3:an och 4:an eftersom några av programen går samtidgt, men så är det. Ikväll börjar också en ny dokumentärserie på 3:an, Generation Fett. Får se om det är nåt som är intresant att kolla på.


Kommentarer
Postat av: vilma

sen får vi ju inte glömma att det är Greys Anatomy på 5an kl. 21,00 heller :O ;)

2008-10-02 @ 17:36:48
Postat av: Anonym

fin väska

2008-10-09 @ 21:48:43
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0