Shopping i Gävle

Idag har jag varit med Malin i Gävle och shoppat. Hittade en del bra saker :) Vi mötte också upp Mia på stan och åt lunch med henne, jag åt en väldigt god ost och skinkpaj.
Nu sitter jag i soffan och slappar, man blir trött av att shoppa :P Hungrig är jag också... Undra vad man ska hitta på för mat ikväll då? Några förslag? Det är alltid lika svårt att komma på vad man ska laga för mat. Tänk om man kunde ha en presonlig kock hemma som lagade olika sorters god och nyttig mat åt oss varje dag. Det vore inte helt fel. Jag tror att jag väntar tills Andreas kommer hem från tränigen om ett litet tag så får han bestämma vad vi ska äta.


Åter till dagens shopping... Tänkte visa er vad jag har hittat för fina saker :)

           

       


Här satt vi och lunchade...

Jag & Malin


Mia



När jag kom hem från Gävle idag väntade det en liten sak på mej på hallgolvet.
Min presonliga almanacka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0