Snart kommer den!

Snaaart kommer min personliga almanacka med posten! :)
Idag fick jag ett mail som löd så här:

Hej!
Äntligen är din beställning på väg.
Enligt postmannen borde den dimpa ner i brevlådan på måndag.

mvh Anders

Jag längtar!!
Det märsk att jag inte har mycket att längta till eftersom jag längtar efter en almanacka, haha!
Men det känns lite roligt när jag har fått gjort den helt själv :)



 

Ikväll ska jag på hockey med Malin här i Bollnäs. Derby mellan Alfta och Bollnäs. Vilket betyder att Andreas och Mats (bästa kompisarna) ska spela emot varandra. Så nu är det upp till bevis grabbar! Vem är bäst?! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Andreas var bäst eftersom dom bokstavligen krossade Bollnäs ;)

2008-10-19 @ 11:25:08
URL: http://suckanelf.blogg.se/
Postat av: KelocC

Godmorgon, sovit gott? :)

2008-10-19 @ 11:32:19
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0