Sverige - Portugal

Ikväll blir det en myskväll framför fotbollen. Sverige - Portugal, självklart hoppas man ju på vinst för Sverige. Än så länge står det 0 - 0. Jag och Andreas har laddat upp med tacos och tända ljus. Lite frusen som jag var så tog jag på mej mida duntofflor och en varm och skön kofta och kröp upp i soffan.
 
Tidigare ikväll fick jag en väldigt välbehövlig massage av Andreas. Jag somnade i sittande ställning, så skönt var det :P Det känns i ryggen att man har jobbat en hel del de senaste dagarna. Min korsrygg mår inte alls nå bra just nu, har inte gjort det de senaste två veckorna. Jag har jätteont i en kota när jag böjer ryggen, svankar eller rör mej på nåt annat sätt. Rör man med handen på den kotan så tror jag nästan att jag ska tuppa av ibland. Men som vanligt så kan ingen läkare, ortoped eller sjukgymnast förklara varför jag har ont. Dom bara skara på huvudet och konstaterar att nåt är fel, men dom har ingen aning om vad. Åh... ibland blir man bara så less!
Aja, nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mej själv, inget blir ju bättre av det :P
 Utan nu ska jag ägna mej åt fotbollen. HEJA SVERIGE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0