Tråkdag

Idag har det vart en enormt tråkig, dötrist och händelselös dag. Jag har gjort absolut ingenting. Bara plockat undan lite i lägenheten, tittat på tv och suttit vid datorn. Eller jo... Jag var ner på stan en snabbis tillsammans med Andreas och köpte ett svart nagellack som jag ska ha på halloween. Vi kikade in på Dollar Store också där vi köpte en lyckta till Andreas pappas grav och jag köpte godis för att tröstäta ikväll när jag är ensam och har tråkigt igen.
Haha, nu är fröken gnällspik i farten tror jag :P Men jag hatar verkligen att dagarna bara rinner förbi utan att man har gjort nåt eller träffat nån. Och idag har det vart en sån dag. Så nu ska jag sätta mej i soffan med mitt godis och ha en egen liten tv-kväll. Som tur är det ganska bra program på tv ikväll.




Längtar jag till på lördag när alla vi tjejer ä samlade och ska festa och ha kul :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har fått en utmärkelse av mej:)

Kraaam

2008-10-31 @ 17:26:54
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0