TRÖTT!

Ucsh, vad trött jag är!! Har nog inte hämtat igen mej sen verksamhetsplanneringen plus att jag har jobbar i 14 timmar i streck idag. Känns som att det var väldigt länge sen jag fick sova ut en morgon. Men hör och häpna, jag är ledig i helgen! :) Och då ska jag verkligen sova ut. Sist jag hade en helt ledig helg var 7 veckor sedan. Så är det när man är timvikarie. Jag ska verkligen njuta av den här helgen för det lär väl dröja innan jag är ledig en hel helg igen.

Imorgon blir det umgängen med lite folk från Andreas hockeylag, Sussi och kanske nån mer. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det blir väl att vi går ut nån stans på kvällen i alla fall. Trevligt :)


Det blev inget intressant
inlägg ikväll direkt. Orkar inte engagera mej, vill bara sova. Återkommer mer imorgon och då får ni förhoppningsvis se bilder från Golden Hits.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jaa det kanske han kan, det är själva sladden till datorn som är glapp, nått som är sönder i den :p

2008-10-25 @ 19:09:08
URL: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0