Tv Shop

Finns det nå jobbigare program på tv?! Nja, jag tror inte de... Men ändå fastnar jag framför det!! Varför? Varför inte bara trycka på en knapp på tv-dosan och byta kanal? Jag har spenderat en stor del av eftermiddagen genom att kolla på Tv Shop där dom genom upprepade meningar och övertygelser försöker sälja en dammsugare till mej. Den här gången misslyckades dom i alla fall. Men om jag ska vara helt ärlig så har jag gått på det där och köpt vissa saker därifrån, inte bara en gång utan två gånger.


Nu till nåt roligare... Middagen igår med Andreas var jättemysig :) Det var längesen som vi var ut och åt bara vi två. Dom har så god mat på Spicy Cow. Jag åt grillad entrecote med dollar chips, béarnaisesås och isbergssallad, gott gott gott!

Mätta och belåtna :)
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0