Gårdagen

Äntligen kommer en riktigt uppdatering! Lovade ju att skriva igår, men jag hade fullt upp med fest här hemma så det blev inge bloggande. Gårdagen blev helt lyckad! :) Folk droppade in hela tiden och alla var glada och på festhumör. Tror att vi hade nästan ett helt hockeylag här innan vi begav oss mot stan :P 4 eller 5 taxibilar kom och hämtade oss. Vi hade tänkt oss att gå in på Folkan, men där var det fullt och det blev Sportin för mej, Sussi, Sofia och Jenny. Första gången jag var där, helt okej, fast inge vidare dansgolv. När dom stängde på Sportin fortsatte vi till Max för lite nattmat och det satt verkligen fint i min hungriga mage. Jag, Andreas, Sussi och Niklas blev sittade där ett bra tag innan vi åkte hemåt. Stupade i säng vid 4 tiden tror jag. Tack för en bra kväll allihopa :)

Här kommer lite bilder sen kvällen:

Andreas


Sofia gör sej fin inför kvällen


Anders, Hagge och Niklas


Jag, Evelina och Katta


Sussi och Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0