Vintertid

Tror nog inte att det bara är jag som tycker att den här dagen har vart lång. Det känns verkligen när man har ställt tillbaka klockan en timme till vintertid. Redan vid 6 tiden ikväll kändes som att jag skulle kunna ha lagt mej för natten, men det hade ju vart lite väl tidigt. Nu kanske det är dags att fundera på sängen, ska ju faktiskt upp kvart i 5 imorgonbitti och har en 14 timmar lång arbetsdag framför mej. Men sen är jag ledig i 3 hela dagar :) Undra vad jag ska hitta på då? Tror nog inte att jag ska plannera in allt för mycket utan bara ta dagarna som dom kommer. På torsdagen ska jag i alla fall göra ett nytt försök med den afrikanska dansen och så ska jag på behandling hos svärmor.

 Nu är det sovdags för mej. Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0