Barnvakt

Idag har jag ägnat dagen åt mina syskonbarn i Gävle. Syrran skulle på spa så då passade jag Alfred och Vidar i några timmar. Det är inte bara ha koll på en tvååring och en som bara är ett halvår samtidigt, men det gick bra :P
Kom precis hem och har pustat ut i soffan. Tur att jag börjar kl 2 imorgon så att jag får sova på morgonen, känner mej väldigt trött idag av nån anledning.


Igår beställde jag äntligen en del höstkläder från H&M. Men tyvärr hittade jag inte allt jag behöver, vill bla hitta ett par snygga stövlar. Jag har svårt att hitta stövlar eftersom mina vader är så smala, fast nåt borde det väl finnas...
Idag beställde jag också klipp och färgtid. Så på måndag blir det nåt gjort åt min kalufs, det ska bli så skönt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har också problem med stövlar och vader. Men på dinsko hittade jag ett par vagabond som satt tajt. Så ett tips att kika där:)

2008-09-23 @ 22:22:42
URL: http://miag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0