Beslutsångest

Idag har jag och Sofia vart på invigningen av den nya tunneln i Bollnäs. Anledningen till att vi gick dit var för att vi hade hört att dom delade ut gratis dagkort från x-trafik där, men när vi anlände så var dom så klart slut :P Vi gick en runda på stan och kikade i lite affärer. Jag hittade en väska som jag skulle vilja ha, men eftersom jag lider av en väldig beslutsångest så köpte jag den inte, typiskt mej! Jag hade till och med beslutsångest om vilken matlåda jag skulle köpa på ICA, ibland är det inte lätt att heta Noomi, haha!
Nu har jag inte tid att sitta här längre eftersom jag måste åka till jobbet. Ska jobba mellan 16 och 21 ikväll. Egentligen vill jag inte jobba alls idag, men det är bara att bita ihop och se glad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0