Hockey

Dagen började med hockeymatch i Alfta tillsammans med Malin. Det var Gästis cup och Andreas lag (Alfta) vann mot Oppala/Sätra med 3-1 och kom 3:a i cupen. Tyvärr blev det inget mål gjort för min älskling, men han gjorde en bra match ändå :)



Både jag och Andreas är

hungriga, men vi orkar verkligen inte göra nåt mat nu så det får helt enkelt bli hämtmat idag.  Jag känner mej mest sugen på mat ifrån Max just nu. När vi sedan är mätta och belåtna så måste vi handla mat inför nästa vecka. Det är bäst att göra det när man precis har ätit för det är ingen bra idé att handla när man är hungrig eftersom det lätt kan slikna med en massa godsaker då. När handligenär avklarad så måste jag verkligen påbörja lite städning här hemma, annars kommer jag inte hinna med allt imorgon eftersom jag kommer spendera nån timme hos frissan också. Jag längtar verkligen till imorgon när jag får nåt gjort åt mitt hår för just nu så ser det helt hoolöst ut.

Nej, nu måste jag få nåt ätbart i mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0