Tiggare och kändisar på stan

Idag är det underbart väder ute! Solen skiner och det är en varm höstdag. Det firade jag och Andreas med att sitta på Krokanens uteservering och fika. Det enda som sänkte stämningen var nån läskig gubbe som kom fram och tiggde pengar av oss. När han fick syn på vår kamera som låg på bordet så fick jag en känsla av att han skulle rycka tag i den och springa iväg, men som tur var så gjorde han inte det utan gick iväg, inte ett öra rikare.  
När vi satt där och pratade så gick plötsligt Jonas Karlsson förbi, känd från bla Miffo och Livet är en schlager. Det tog ett tag innan jag lyckades övertyga Andreas att det faktiskt var han. När vi sprag på honom igen på pressbyrån gick det upp ett ljus för Andreas och då fick jag nöjt säga: "Vad var det jag sa?!" :P





Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har blivit utmanad av mig, läs min blogg! ; )

Kraaam

2008-09-21 @ 11:16:20
Postat av: vilma

HAHA ni skulle gått fram och frågat efter autograf 8D om ni inte ville ha den själv hade ni ju alltid kunnat gett den till mig i så fall (A) ;D

2008-09-21 @ 19:53:15
URL: http://made-in-sweden.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0