Utförsäljning på Lindbergs

Jag har haft svårt att bestämma mej mellan två saker att göra idag. Antingen att åka till Edsbyn och gå på Linbergs utförsäljning av fritidskläder eller att stanna hemma och putsa fönster och städa lägenheten. Det är ju riktigt bra väder att putsa fönster i, men jag struntar i det och åker till Edsbyn istället. Hoppas att jag hittar nåt fynd idag då!
Jag är ju ledig på söndag och måndag också så jag fåt ta städningen då istället.

Nu ska jag äta en rejäl frukost och titta lite på tv. Syrran plockar upp mej runt halv ett och sen bär det av mot byyyn.
Hörs senare idag!


Just ja, såg idag att jag även har fått en nominering av Frida (www.fridaforsblom.blogg.se) Tack så mycket :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0