Timvikarieträsket

Från och med igår så var jag tillbaka i timvikarieträsket. Det betyder att jag måste jobba mycket kvällar, en helt ledig helg existerar inte ens och jag kan aldrig känna att jag har en ledig dag för när som helst kan dom ringa från jobbet och fråga om jag kan jobba. Ganska trist... Men jag är glad att jag har har ett jobba i alla fall och jag trvis med mina arbetskamrater. Allt jobb lönar ju sej även om det betyder att man måste jobba mycket kvällar och helger.
Ikväll ska jag joba mellan 14.00-21.00. Men imorgon är jag ledig och då tänker jag vara ledig också för Andreas har tagit ledigt från sitt jobb för att vara hemma med mej :)


Den här månaden hade jag
tänkt gå till frissan och fräscha till mitt hår. Jag vill färga det lite ljusare och klippa mej. Fast den här gångn tror jag att hon bara får klippa topparna och luggen för jag funderar på att spara ut mitt hår igen. När man har kort hår vill man ha långt och när man har långt hår vill man ha kort. Aldrig är man nöjd :P 
Men tyvärr så är jag för fattig för att fixa året den här månaden, så det får vänta. Skit också!


Nu ska jag fixa och dona lite här hemma innan jag åker till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack =) men det känns så ovant så jag är lite skeptiskt till det än :p

2008-09-02 @ 23:23:44
URL: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0