Shopping

Godkväll!
Idag har jag varit ledig. När jag vaknade imorse så kände jag sånt otroligt shoppingsug. Jag bestämde mej ganska snabbt för att åka till Gävle, men eftersom Andreas är förkyld och hemma från jobbet så kunde ju han såklart inte följa med mej så därför fick min lillebror följa med som smakråd. Han blev min packåsna i affärerna, stackarn. Men det är ju så svårt att kolla på allt om man har en massa kassar och kläder i händerna :P
Det blev inte så mycket saker tillslut, men jag är nöjd ändå. Ett par jeans och en polotröja från Ginatricot och ett par svarta byxor och en grå tröja från H&M och lite annat smått och gott. Allt under tusenlappen vilket var väldigt bra!

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0