En dag i Gävle

Jag har provat på att gå och shoppa ensam i Gävle idag och det var ingen höjdare. Man vill ju ha nån med sej som smakråd och sällskap. Kändes som att jag sprang igenom affärerna (har en viss tendens att gå väldigt snabbt när jag är ensam). Men jag hittade lite kläder i alla fall :) Jag handlade bara för 600 kr och fick rätt mycket för dom pengarna.
En kjol, två tröjor, leggings, en väst och ett linne. Men som vanligt sitter jag fast i ett mönster att alltid köpa färglösa kläder, det mesta är svart eller vitt. Nästa gång jag shoppar måste nån vara med och peka ut kläder med lite färg på åt mej :P

Här är det jag handlade...
     


Efter att jag hade vart på stan i nån timme så tog jag bussen till Sätra för att hälsa på Rebecka och Peter en snabbis. Då fick jag se min underbart söta systerson för första gången :) Han var så himla go! Han hade jättemycket hår som var nästan svart, undra om han har fått det av sin morfar tro? (pappa är nämligen väldigt mörk i både håret och hyn, ser nästan lite utländsk ut). Och så luktade han bebis, denna underbara lukt! Till och med Alfred (storebror) sa "Luktar gott!" samtidigt som han böjde sej över Elias och luktade honom i ansiktet :)
Men nu får både Peter och Rebecka verkligen fullt upp med sina barn, tre pojkar på 3 år, 1 år och 3 dagar!

Nu känns även Vidar väldigt stor när man har hållt i lilla Elias


Alfred har lite svårt att stå stilla så det här var det bästa kortet jag fick på honom


Och det nya tillskottet, Elias


Stolt moster Noomi



Nu ska jag fixa lite kvällsfika och sen hoppa in i duschen efter det väntar sängen. Ska upp och jobba imorgon, 07-16. Imorgon efter mitt jobb ska vi iväg på två lägenhetsvisningar, hoppas att nån av dom kan vara nåt intressant.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hälsa Rebecka och Peter och gratulera från oss!

2009-04-29 @ 00:43:38
Postat av: Frida

åhh vad härligt. Visst är de underbart med små bebisar!

Kraaam

2009-04-29 @ 09:51:43
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0