Mitt första påskris

Det här har jag lyckats pyssla ihop ikväll.
Mitt allra första påskris sen jag flyttade hemifrån :)



Fast det blev inte lika fint som jag hade tänkt mej. Hande vilja hängt lite kyklingar och ägg i det också. Men när jag kom in på Dollar Store så var det väldigt urplockat och det fanns inget som jag ville ha så jag gick tomhänt därifrån. Åkte istället till ICA där jag visste att dom hade fjädrar i alla fall. Köpte även ett hjärtformat påskägg och eftersom dom sålde godis för 4,90 kr/hg så köpte jag ju såklart lite att fylla ägget/hjärtat med :P

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja de är riktigt roligt. Hoppas bara att de drar igång snart. Sånna här projekt tar ju sån jävla tid:)

Ha de bra å Glad Påsk!

2009-04-09 @ 16:35:45
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0