Moster åt lilla Elias

I lördags undefär kl 20.18 så blev jag moster åt lilla Elias :) Rebecka och Peter fick sin tredje son, en frisk liten pojke som är hur söt som helst! Längtar tills jag får se honom, lukta på honom och hålla i honom :)

Här är han alldeles färsk. Mycket hår har han också!


Imorgon är jag ledig och tänkte åka till Gälve och shoppa. Tyvärr är det ingen av mina vänner som har möjlighet att följa med mej så jag åker ensam. Det är ju inge roligt att shoppa själv men det får väl gå. Hoppas att vädret är fint i alla fall så att jag kanske kan sitta på torget och äta mjukglass.


Det blev ett kort inlägg ikväll men klockan är mycket och jag ska gå och lägga mej. Uppdaterar imorgon och visar lite av det jag förhoppningsvis hittar i Gävle. Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh fy vad söt!

2009-04-28 @ 10:48:08
URL: http://suckanelf.blogg.se/
Postat av: Mia

Mään vad söt:)

2009-04-28 @ 15:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0