Nu får väl våren ändå vara på väg

Nu hoppas jag att våren verkligen är på väg, vill absolut inte ha nå mer snö och kyla. Idag är det 7 grader varmt och sol, det kan väl fortsätta att vara så här för då smälter all snö snabbt.

Snart vill jag se sånna här små, söta blommor växta utomhus.



Igårkväll blev det ett grymt skönt gympass på Nordic igen. Men min ballans när jag gör utfall är ju under all kritik, haha! Det måste jag bli bättre på. Kan ju inte stå där och vingla omkring med en 10 kilosvikt i famnen som jag kan tappa på tårna :P Kläderna jag köpte från Craft var ju supersköna att träna i, fast självklart så lortade jag ner tröja på en gång.

Taggad!



Idag ska jag inte göra så mycket mer än att städa upp lite här hemma och kanske hinna ut på en promenad innan Andreas kommer hem från jobbet. Då ska vi åka raka vägen till Gävle för att vara barnvakt åt Alfred och Vidar så att Peter och Rebecka får lite kvalitétstid tillsammans bara dom två. För när den 3:e lilla krabaten kommer till värlen inom kort så kommer dom verkligen att få fullt upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0