Onsdag 22 april

Nu var det länge sen jag var aktiv här. Men det har faktiskt inte hänt så mycket spännande sen jag skrev här sist. Jobbet har tagit upp en del tid. Fast idag är jag ledig och imorgon också förhoppningsvis :)
Annars händer det inte så mycket... Vi letar ny bil och ett nytt boende men det ser inte så bra ut på nåt av områderna. Våran bil måste verkstadsgubbarna på Saab fixa en gång till eftersom dom slarvade sist, så idag lämnar vi in den för 2:a gången. Sen när den är som den ska lägger vi ut den till försäljning och då kan vi börja leta bil på riktigt. 
På lägenhetssidan är det också torka, vi hittar inget som verkar riktigt intressant. På onsdag ska vi på en visning så vi får se hur vi känner efter det. Samtidigt som man vill bo fint, ha ett bra läge och ha en billig hyra så vill man inte betala nästan 1 miljon för en lägenhet i Bollnäs... Näe, nu överdrev jag kanske lite, inte riktigt 1 miljon. Men om man inte vill bo på Gärdet eller på Hedhamre så kostar lägenheterna nere på stan över 500 000. Sen kanske man också vill göra en renovering som kostar beroende på hur mycket man vill fixa. Ingen som har en lägenhet att sälja till oss? :) Dock inte på Gärdet eller Hedhamre.


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen diska. När Andreas kommer hem ska vi göra stan och ikväll blir det umgänge med Sussi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0