Våren är äntligen här! (tror jag...)

Nu börjar det ju se ut som att våren är på intåg på riktigt :) I lördags var det riktigt kanonväder! 16 grader varmt och inte ett moln så långt ögat kunde nå. Jag och Andreas tog cyklarna ner på stan och åt årets första glass. Supermysigt :)









Sen åkte vi till Arbrå och grillade hos Andreas familj. Blev även lite firande av svärmor och Andreas som fyllde år den 3:e och den 4:e. Vi åt och drack och pratade en massa, det blev en lyckad middag och vi hade jättetrevligt :)
Strax efter 9 tog jag och Andreas bussen hem till Bollnäs igen. Men vi hade inte direkt nån lust att åka hem och lägga oss så vi gick upp till Niklas och Sussi på Ren och umgicks tills tröttheten tog ut sin rätt.

På söndagen jobbade jag (har ju nästan aldrig en helt ledig helg). Och det gjorde ju inget vädermässigt i alla fall, det var dimmigt, blåsigt och riktigkt råkallt. Men mitt vinhuve sa att jag helst ville ligga kvar i sängen och sova nån timme till, men jag tog mej upp och åkte snällt till jobbet ändå såklart. 


Jag börjar på att bli sjuk känns det som, lagom till påsk och allt när man är till och med är ledig. Halsen känns som sandpapper, gör ont och svider. Hoppas att det går över för jag vill absolut inte bli sjuk nu! Hade egentligen plannerat att åka och träna idag, men jag övervägde att stanna hemma för att inte spä på det halsonda.


Nu ska jag gå ut till björken på gården och hämta lite påskris. Sen åka till nån affär och köpa nåt att sätta i riset. Visar kanske en bild på det sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0