Vårsolen bränner

Hihi, den här lilla kokta kräftan kom hem till mej igårkväll.
Andreas vet visst inte att vårsolen verkligen bränner den här tiden på året ;)




Idag mår jag mycket 

bättre i min förkylning, tack och lov! Så jag har vågat mej ut genom dörren och suttit i solen ett tag på balkongen. På eftermiddagen åkte vi till Andreas mormor och morfar och åt påskmiddag. Som vanligt så smakade Lars-Olofs (Andreas morfar) mat väldigt gott! Kyklingfilé i ugn, blomkålsmos (typ som potatismos fast godare) och två sosters sallad. Han är en riktig hejare i köket :)
Jag har vart himla sugen på utgång ikväll eftersom jag bara har suttit inne hela påsken. Men det var tyvärr lite sent påtänkt och jag ska ju köra bil tidigt till jobbet imorgon så det är lika bra att ta det lugnt ikväll också :/

Kommentarer
Postat av: mamma Mia

Du ser trött ut, Andreas!

2009-04-15 @ 01:57:29
URL: http://miaiblomning.blogg.se/
Postat av: Malin

Martin hade köpt den åt henne på classic car week =)

2009-04-15 @ 22:55:36
URL: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0