Alla Hjärtans Dag

Titta vad som stog och väntade på mej när jag kom hem från jobbet idag! Jag blev så paff att jag tvärstannde, gapade och sa väldigt förvånat "Nämen..?!" Rosor och choklad, precis som det ska vara på Alla Hjärtans Dag. Gulligt gjort av Andreas :)




Ikväll ska jag, Andreas, Mats och Sofia har parmiddag här. Ni kanske tycker att det är konstigt att jag inte spenderar kvällen bara tillsammans med Andreas. Men Mats och Sofia är några av våra bästa vänner och man träffar dom så sällan så det ska bli mysigt att laga och äta mat med dom ikväll :) Det vi ska äta är bla. rökt regnbåde, grillad fläskfilé, nån form av potatis (kroketter, klyftpotatis, potatisgratäng...) till efterrätt blir det chokladfoundue med frukt, mmm vad gott! Tyvärr kan jag inte dricka vin eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgonbitti. Men man kan ha det trevligt i alla fall.
Hoppas att ni får en bra Alla Hjärtans Dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0