En tand fattigare

I förmiddags blev jag en tand fattigare hos tandläkaren. Tyvärr så blev jag också 750 kr fattigare och än är det inte slut på tandläkarbesäken... suck! Det gick i alla fall bra och kändes ingenting, känns inte så mycket nu heller när bedövningen har släppt. Problemet är ju att jag är ganska hungrig och vill ät nåt, men det är nog inte så smart att göra det när man precis har dragit ut en tand. Så jag får glatt vänta till senare i eftermiddag när det har slutat blöda.


När Andreas kommer hem så ska vi åka till Erikshjälpen och kolla om vi hittar nåt fynd. Jag vill kolla om dom har pälsjackor till nåt bra pris och även en pälsmössa kanske. Det kan vara riktigt roligt att strosa runt i second hand affärer och kika på alla konstiga, gamla, fina och roliga saker. Alltid hittar man nåt man vill ta med sej hem. "Kan vara bra att ha." brukar jag tänka :P


Snaaart är jag frisk i
min förkylning. Skönt att det inte blev värre än vad det var. Jag vill ju komma igång med min träning igen. Har inte rört mej ett dugg på över en vecka! Vill jag vara i trim till sommaren så kan jag inte hålla på så här. Nästa vecka ska jag komma igång igen för dagarna som är kvar av den här veckan så jobbar jag dag ut och dag in känns det som. 14 timmar både fredag och lördag och 8 timmar på söndag.


Nu ska jag pyssla lite här hemma. Diska, dammsuga, tvätta och vattna blommrona (stackrarna hålle på att torka ut.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0