Se upp i backen!

Det ena som är bra med att ha magsjuka är att det går över och man blir frisk snabbt. Man ligger inte deckad en hel vecka utan bara i 2 dagar typ. Idag känner jag mej helt okej, är fortfarande hungrig, men annars är jag nog frisk. Dom ringde från jobbet imorse också och frågade om jag ville joba imorgon och det ska jag göra. Skönt att det här hemska sjukan är över!


Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Ska äver städa bort lite magsjukebaciller.
Imorgon händer det nåt som är lite roligare. Direkt efter att jag har jobbat klart ska jag och Andreas åka till Edsbyn och åka slalom tillsammans med Simon (lillebror). Jag har inte stått på ett par skidor på över 5 år så det blir spännande att se om man fortfarande vet hur man ska göra eller om jag bara kommer att ramla omkring i backen och liften :P Kameran kommer att följa med så ni får se sen hur det gick för oss. Så om ni kommer att befinna er i Edsbyn och Gårdtjärnsberget imorgonkväll så får ni se upp i backen!



Kommentarer
Postat av: Vilma

Hahahahha, jag va ju där i tisdags, och jag och en kompis höll på att flyga omkull i den brantaste delen i bygelliften XD de va skitäckligt... haha XD

2009-02-23 @ 13:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0