Hemnetknarkare


Jag har hittat en ny
hobby. Nämligen att kolla på hus och lägenheter runt om i Sverige på  http://www.hemnet.se/
Det finns så många fina villor och lägenheter som man bara kan drömma om. Jag som är väldigt inredningsintresserad tykcker att det är roligt att sitta och titta, reflektera och få ideér tills den dagen jag flyttar till hus eller kanske bygger ett eget. En kväll när jag satt och kikade på hemnet så hittade jag ett sånt fint hus att jag ringde till mamma och sa att hon var tvungen att gå in på hemnet och kolla på det. Då sa hon till mej och skrattade "Jag har läst i aftonbldet att det finns hemnetknarkare. Du kanske är en av dom?" Haha, hon har kanske rätt, jag är nog en hemnetknarkare.


Min dröm är att en dag bygga mitt egna hus och få det precis som jag vill. Tänk er att flytta till ett nybyggt och nyckelfärdigt hus som är helt nytt och fräscht och du har själv vart med och bestämt om hur du vill att det ska se ut in i minsta detajl. Helst av allt så ska det ha en underbar tomt och bra läge. Gärna nära en sjö eller hav med en egen brygga. Nåja, man kan ju fantisera och drömma i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0