HUNGRIG

Åh, jag är så fruktansvärt hungrig! Och inte får man äta nästan nåt för då chockar man magen och kanske börjar kräkas igen. Inte blir det bättre av att Andreas precis har suttit och ätit tacos bredvid mej :/ Just nu är jag riktigt sugen på grillat kött, kroketter, sallad, grillade champinjoner, grillad halloumiost och bearnaisesås. Det riktigt vattnas i munnen på mej. Så fort jag kan äta vanligt igen så ska jag fixa en rikitgt god middag. Nu ska jag prova att äta en rostad macka (ljust bröd) så får vi se vad magen tycker om det....

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha ja det finns nog bara tyskar som kan gå lös på ett dansgolv till den:)

2009-02-22 @ 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0