Magsjuka

När jag för en gångs skull har en nästan helt ledig helg (hade bara en 16.00-21.00 tur idag) så blir jag självklart sjuk. Och inte vilken sjuka som helst, utan magsjuka. Den värsta sjukdomen jag vet, hatar att kräkas, ha ont i magen och må illa. Så jag har inte alls njutit av den här helgen, förlorade även en del pengar idag eftersom jag vart tvungen att sjukanmäla mej från jobbet idag. SUCK!!!
Men efter några toaattacker och kaskadkräkningar igår/inatt så känns det faktiskt lite bättre idag. Nu känner jag mej bara matt och klen eftersom jag nästan inte har ätit nåt sen igår vid frukosten. Skulle gärna äta lite glass och dricka drickyoughurt, men mamma sa att mjölkprodukter inte är bra för magen när man har magsjuka, så jag får väl följa hennes råd och låta bli. Istället så har Andreas åka till ICA för att handla blåbärssoppa och apelsiner som han ska pressa åt mej.



Hela förmiddagen har jag
spenderat i soffan framför tv:n tillsammans med Andreas. Vi har kollat på Benjamin Buttons Otroliga Liv. Rätt bra film, men även lite knepig på nåt sätt. Förmodligen blir det en till film ikväll om vi kan komma överens om vad vi vill se :P Nån som har nåt filmtips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0