Sjukare för varje timme

Det är helt sjukt vad risig jag har känt mej idag. För varje timme som har gått så har jag bara känt mej sjukare och sjukare. Och inte har jag nåt hemma som kan lindra förkylningen heller som nässpray, halstabletter och esberitox... Känner jag mej så här imorgon så vette fasiken om jag kommer orka jobba imorgon. Men jag vill verkligen inte gå miste om en jobbardag eftersom jag inte har så mycket jobb i Februari. Håll tummarna för en pigg Noomi imorgon. Nu ska jag gå och lägga mej, man behöver sömn när man är sjuk.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du har blivit utmanand:)

2009-02-04 @ 11:38:14
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Vilma

HAHAHAHAHAHHA "helt SJUKT vad jar har blivit risig"

XD bra där noomi ;D

2009-02-06 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0