Sysslolös = blogginlägg

Det märks när jag är hemma och inte har nåt speciellt att göra och inte kan jag träffa nån kompis heller eftersom jag fortfarande kan smitta. Då blir det en del blogginlägg istället :)


Just nu ligger det ett
stort H&M paket  på posten och väntar på mej. Inte kan jag gå ner til affärn och hämta ut det heller eftersom Andreas står som mottagare och jag kan inte hela hans personnummer. Dessutom smittar jag ju fortfarande. Det känns väldigt irriterande att det bara ligger ca 200 meter bort, men jag kan inte få tag på det. Jag hade verkligen jättegärna provat en massa nya sommarkläder nu, men jag får helt enkelt vänta till Andreas kommer hem från träningen så att han kan hämta ut det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde nästan det, att du smittade mig via telefon... :) men idag har jag faktiskt mått mycke bättre som tur är..

2009-02-23 @ 21:23:33
Postat av: carolina

vad konstigt att mitt namn och det försvann... därför läre jag skriva en gång till... :)

2009-02-23 @ 21:26:07
URL: http://caror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0