Tisdag

Nu har jag vart ledig i två dagar efter förra veckan som kändes riktigt tuff jobbmässigt. Jag jobbade nästan 140% förra veckan. Men det klirrar ju i kassan i alla fall :)
Imorgon är jag också ledig för då ska jag och Andreas på visning av en lägenhet på Ren. Den är sååå fin!! Helt renoverad. 3 rum och kök på 73,5 kvadrat. Ljus lägenhet, jättefint kök, genomgående parkettgolv, kaklat badrum med tvättmaskin och golvvärme :) Hoppas att vi tycker att den är lika fin när vi har kollat på den imorgon.


Igår provade jag på en ny gruppträning på, Nordic Power, tillsammas med Sussi. Man tränar hela kroppen med hjälp av skivstänger, det känns verkligen idag. Efter gruppasset så tränade vi lite kondition, Sussi sprang på löpbandet och jag trampade på trampmaskinen. Sen provade jag på löpbandet i nån minut också, kändes lite läskigt när man aldrig gjort det förr. Kände mej rätt så tolt över mej skälv igår eftersom jag även var ute och gick med Sofia tidigare på dagen i nästan en och en halv timme och sen blev det ju gym i en och en halv timme också. Sammanlagt blev det 3 timmars träning, bra gjort Noomi!



Idag har jag däremot vart lite mer lat. Tänkte ta en promenad när jag hade ätit frukst. Men då frågade Malin om jag ville gå med henne och Johanna på stan så jag gjorde det istället. Självklart så gjorde man av med lite pengar också, men bara på saker jag/vi var i behov av. En deodorant, foundation, listerin och två tvålpumpar till badrummet.


Nu ska jag fortsätta att surfa runt lite på internet och sen ta tag i disk och tvätt. Ikväll är jag helt ensam eftersom Andreas är i Avesta och spelar match så det kommer bli en rätt långsam kväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0