Gott Nytt 2009!

Helt plötsligt så var det ett nytt år! Nytt år, nya möjligheter, som alla säger :) Men det är ju faktiskt så. Som jag har sagt ett antal gånger innan så bestog större delen av min nyårsafton av jobb, jobb och jobb. När jag kom hem från jobbet vi 23 tiden så vöntade god mat på mej som Mats och Andreas hade lagat, rådjursfilé, potatisgratäng och svampsås, hur gott som helst! Sen åkte jag, Andreas, Mats och Sofia till Sussi och Niklas på Ren och firade in det nya året. Blev där ända till stax före kl 2 på natten och jag skulle kliva upp kl 5 på morgonen. Knappt 3 timmar fick jag sova, men det är ju bara nyår en gång om året :P Så trotts att jag jobbade blev det en bra nyårsafton i alla fall :)
Våran kamera är borta, har förmodligen glömt den hos Sussi och Niklas så bilder från kvällen kommer vid nåt annat tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0