Julen är borta

Nu har jag städat bort julen i våran lägenhet. Kändes ganska skönt faktiskt. Så nu är det rent och fräsch överaltt förutom på toaletten och golven som jag ska ta tag i strax. Efter det ska jag ta en promenad till solariet för att sätta lite färg på kroppen. Kanske blir gymet ikväll också om jag får med mej nån, tycker inte om att träna ensam. Var där med Sussi sist och det gick skitbra! Hon lärde mej nya övningar och maskiner och sa till mej när jag gjorde fel :P Fortsätter jag så här så kommer kroppen att vara i trim till sommaren så att man vågar visa sej på stranden. Sen har vi problemet med sötsuget som jag har. Varje dag är jag sugen på nåt sött eller fett. Jag få bunkra upp med en massa frukt här hemma som jag kan lugna sötsuget med för frukt är ju typ lika gott som godis :)


Jag har vart riktigt usel
på uppdateringar på sistonde. Jag är ofta inne på bloggen och "kollar läget", men uppdaterar väldigt sällan. Har inget att skriva om känns det som. Inte för att jag hade mer att skriva om innan, men då hade jag kanske mer fantasi. Ni får ha överseende tills jag har fått tillbaka inspirationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0