Onsdag

Haha, visst är jag duktig på att uppdatera bloggen? Eller inte :P
Hur som helst så hade inte hänt så mycket sen sist i alla fall. Jag har mest jobbat eller bara varit hemma. Men i lördags efter mitt jobb så åkte jag, Andreas, Sussi och Niklas till Gävle och åt på restaurang, shoppade lite och gick på bio. Vi såg Australia, den var riktigt bra faktiskt! En mysig start på helgen :)


Igår, efter en del tjat från Andreas sida, drog han med mej på gymet. Men nu är jag glad att han gjorde det för idag känns det i musklerna att man har gjort nåt bra :P Jag måste verkligen börja träna! Nu känner jag mej inte alls nöjd med min kropp, jag påstår inte att jag är tjock för det har jag aldrig vart, men jag är helt enkelt inte nöjd med den. Först jag främst vill jag få en bättre hållning och bygga muskler. Sen ska min kondis bli betydligt bättre. Så nu ska träningen börja inför beach 2009 :P


Idag fick vi ett mindre roligt besked fron Saab verkstaden. Dom kan inte ta emot våran bil och laga den förrens om 5 veckor!! Det betyder att vi måste köra runt med en krockad bil i 5 veckor till, suck! Frågan är ju om vi ens får köra runt med den när den ser ut så där? Annars blir det knivigt om vi inte har nån bil. Jag är ju beroende av bil eftersom jag jobbar 3 mil bort och bussarna går inge bra på kvällar och helger. Förra året när det var krockad så fick vi låna pappas bil i över 2 månader, känns inte som om att man vill begära det av honom igen.
Får hålla tummarna för att det löser sej på bästa sätt!


Nu ska jag pallra mej upp ur soffan och sätta på mej täckdressen och ta en promenad.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh visst är det underbart med bilar ibland. Tyvärr så är man ju oftast väldigt beroende av dom oxå:)

Ha de bra!

2009-01-07 @ 15:58:06
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska man inte få låna en bil av verkstan då, om dom inte hinner fixa den?

2009-01-08 @ 11:01:59
Postat av: Noomi

Svar till anonym: Har man inte en bilförsäkring som täcker en hyrbil så får man ingen. Klart att man kan hyra en bil ändå, men det kostar en hel del också.

2009-01-09 @ 12:23:36
URL: http://noomiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0