Stående solarium

Nu har jag testat nåt nytt, nämligen ett stående solarium. Rätt bra uppfinning faktiskt! Man slipper ju den lilla, fula, runda, vita fläcken i rumpan som man får om man solar i ett vanligt och så kan man hålla upp armarna i ett stående så att man slipper bli vit under dom :) Men det var rätt dyrt att sola i det så det är nog inget jag gör vaje gång.
När jag kom hem från solariet så skulle jag som vanligt parkera på vår parkering. Problemet är ju att det har snöat och parkeringen ligger i en liten uppförsbacke.  Tror ni att jag tog mej upp? Nix. Det var halt underlag och nysnö över det. Fick åka ett varv runt området för att sedan med fart försöka komma upp och efter många om och men så gjorde jag det. Men det resultarade i en MYCKET och RIKTIGT arg Noomi. Inte nog med det så ramlade jag på väg till lägenheten. SUCK! Stormade in i lägenheten och tänkte ringa Bollnäs Bostäder och säga att dom faktiskt får pallra sej hit och ploga!! (För er som inte vet så är dom rätt kass på att göra det) Men klockan var ju efter 16 och jag hittade inget journummer. Så där slapp människan som har jour en utskällning i telefonen. Men är det inte plogat imorgon när jag kommer hem från jobbet så blir jag inte nådig. Det ska väl inte vara meningen att man måste ha påputtning för att kunna parkera varje gång man använt bilen. Vilka problem jag har va? :P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0