Tandtrubbel

Åter igen har jag tandvärk. Fruktansvärt trist! Två visdomständer gör ont och sen så har en lagning släpt i en kindtand. Måste ringa tandläkaren imorgon och beställa tid. Den här gången får dom farktiskt dra ut båda visdomständerna. Tänker inte åka fram och tillbaka till tandläkaren för att dom krånglar och aldrig blir bra. Och har dom nån invändning mot det så ska jag göra klart för dom att det är min mun, mina tänder och jag som bestämmer! Idag gjorde det så ont att jag knappt kunde åta lunch på jobbet så nu är jag vrålhungrig. Hoppas att jag kan få en tid snabbt hos tandläkaren så att man slipper den här jobbiga tandvärken.


Har ju nämnt tidigare att vi ska köpa ny bil. Och det är inte lätt att hitta bil kan jag lova, en riktigt jungel. Jag tror i alla fall att jag har hittat bilen som jag skulle vilja köpa. En superfin Volvo v40 2,0t sport edition. Den har liksom det lilla extra och kan vi pruta ner den typ 5000 så blir det rätt bra pris på den också :) Men först och främst måste vi laga våran bil sen krocken och det kan ju ta sin lilla tid och sen måste vi sälja den inna vi kan köpa en ny. Då kan det ju mycket väl vara så att den som vi har fastnat för redan är såld. Konstigt vore det annars med tanke på att det var så fräsch. Men det kommer ju ut nya bilar varje dag på internet.


Imorgon ska jag till Sussi på Salong Donna och få håret fixat. Klipp och färg :) Ska blir så skönt eftersom och snart blir tokig på min långa lugg. Men resten av håret ska hon inte få klippa så mycket utan nu vill jag spara ut det känner jag. Vill vara lite långhårig till sommaren så att man kan göra nåt med det och så att jag kan ha det lockigt igen. För er som inte vet så är jag rätt så självlockig men plattar alltid ut det nuflrtiden eftersom det är för kort att ha lockigt.
Efter att hon har klippt och färgat mej så ska vi luncha tillsammans och sen på kvällen blir det gymmet. Har inte vart och tränat på en vecka nu eftersom det har kommit en massa tjaffs emellan, men imorgon ska jag träna så att svetten sprutar, minst en kvart ska jag stå på trampmaskinen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack tack:)

2009-01-28 @ 21:20:25
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0