Tråkdag

Den här dagen har inte vart nå vidare spännande eller händelserik. Höjdpunkten var väl när jag var och solade med Sofia. Annars har jag bara vart hemma och gjort inget förutom det vardagliga som att tvätta, dammsuga, diska och laga mat. Andreas har jag inte sett ett dugg idag typ, kommer inte träffa honom förrens imorgon på eftermiddan. Han är Hofors och spelar match. Hoppas att dom vinner!!


Jag vill att det ska bli sommar nu, eller åtminstonde vår. Typ april eller maj, men helst sommar :) Dagarna känns så mycket lättare när det är sommar. Kunna cykla ner på stan och sätta sej på en uteservering och äta mjukglass. Eller åka til Orbaden med kompisar och ligga där till framåt 4 på eftermiddan. Ha grillkvällar och sitta ute till mitt i natten med en filt och prata, skratta, dricka (helst en myggfri kväll). Kunna klä på sej bara ett linne, shorts, joggingskor och gå ut på en rask promenad i solskenet. Snälla, ge mej sommar nu! Tål inte det här vädret längre. Höjdpunkten skulle vara om vi verkligen kommer iväg på en utlandsresa till sommaren. Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Vilma

Oj oj oj noomi! jag tror du har slagit rekord, hela 3 inlägg på en dag! det är rätt så bra jobbat ;D haha

2009-01-20 @ 21:09:24
Postat av: Anna

Tack så mycket :)

2009-01-20 @ 22:29:35
URL: http://chana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0