Dagen i bilder

Idag sken solen fram till kl 12 men sen kom molnen, tyvärr :( Fast vi har haft det trevligt och mysigt ändå. Har inte gjort många knop, mest legat i soffan och läst och ätit god mat :) Håller på att läsa en himla bra bok som heter Syskonkärlek, titeln ger en ganska bra förklaring om vad boken handlar om. Har suttit lite klistrad vid den idag och kom på när klockan var 4 att jag inte hade inte kollat på klockan en enda gång under hela dagen bortsett från att jag kollade på den när jag vaknade imorse :) Bilderna får tala för resten...

Irish Coffee, bra bok och havstusikt. DET är semester!


Holken


Håller på att sätta i flytbryggan


Andreas och Jonatan sätter frast bryggan


En arbetsvillig Jonatan ;P


Svärmor & Jag


Snygga syskon!


Nu ska jag och Vilma snart gå ut och plocka blåbär till blåbärspajen som Andreas snart ska röra ihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0